Swatch Golden Rose - Matte Velvet 105

Een lakje wat ik van mijn zus heb gekregen, van Golden Rose! Het flesje is ook matte, wat maakt dat je eigenlijk de kleur helemaal niet zo goed ziet. En dan wordt je verrast door een prachtige, blauwe kleur. Uiteraard matte, en voelt heel zacht aan...


Prachtige kleurtjes! En dit is die in het midden, nummer 105. Hier de swatches.





De dekking is echt perfect, eigenlijk dekt de lak zo goed als helemaal met 1 laag. De bovenste foto's zijn wel met twee lagen. Hij is mooier dan ik had gedacht! Echt lekker zomers, doet me denken aan de Griekse
zee :-)

Wat vind jij van dit Golden Rose lakje?



9 reacties:

  1. wat een prachtig kleurtje, echt perfect voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, een speciaaltje. Heel mooi en zomers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleur! Waar heb je die gekocht? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It looks amazing! I have only #101 from this GR collection

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wauw wauw, ik ben dol op de finish! Prachtige lak!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a lot of beautiful shades - and your swatches are gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie lakjes , echt super mooi, en ja blauw is en blijft mijn favoriet,dan rood en zwart, of marble dan met kleurtjes wow :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kleur is mooi zeg!! Matte moet altijd goed staan anders wordt het snel lelijk

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****