Swatch Catrice LE's - Salsa Cubana

Weer zo'n lakje waarvan ik niet goed weet hoe ik de kleur moet omschrijven. Als ik de foto's bekijk dan lijkt hij mij duidelijk oranje, neon. Maar als ik het lakje in de hand heb dan lijkt ie toch meer roze. Wat zal het zijn... Misschien een mix daarvan. Leuk en zomers is ie zeker! Een gouwe ouwe gekregen op mijn verjaardag in januari.



Dit lakje is van een Limited Edition van Catrice, genaamd Cucuba. Als ik andere swatches zie vind ik hem zeker meer roze dan ik zie op mijn foto's.
Maar hij is opvallend, kleurrijk en lekker zomers, kijk je mee?





Balen dat ik 'm niet goed op de foto heb gekregen! Hij dekt volledig met twee laagjes. Hij knalt echt van je nagels af, heerlijk. Ook met deze lak heb ik een nail art gemaakt, een tape mani. Wat vind jij van Salsa Cubana en heb jij 'm ook?





15 reacties:

  1. Het is wel een erg mooi kleurtje, ik zou hem als koraal omschrijven denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou kunnen, het is een lastige kleur om vast te leggen!

      Verwijderen
  2. wauw, wat een mooi kleurtje.!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kleur, heerlijk zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's a very pretty color on you, that's a color that I think clashes with my skin tone LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur, ik heb 'm ook :-) Heel leuk voor de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, die knalt zeker wel van je nagels af! Mooi kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Summer-y color! I love it :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****