Pink and Grey Nail Art - Easy!

Ik had niet kunnen vermoeden dat ik hier zulke leuke reacties op zou krijgen. Misschien leg ik dan de lat te hoog! Hij is erg makkelijk namelijk. Maar schijnbaar toch erg leuk! De kleurencombi vond ik sowieso erg geslaagd, past leuk bij elkaar.


Hoe ik dit heb gedaan? Je lakt je nagels in 1 kleur, in dit geval heb ik al mijn nagels roze gelakt, de tweede op de foto. Daarna pak je een andere kleur (in dit geval de grijze) en je trekt met het kwastje een brede streep over het roze heen. Niet op elke nagel gelijk, maar wat afwisselend. Daarna pak je twee kleuren stripers, in dit geval vond ik zwart en wit leuk, en dan trek je strepen.
Dit is het resultaat!




Wat ik al zei, erg simpel te maken en toch zulke leuke reacties gehad uit mijn omgeving. Wat vind jij er van?
Denk dat ik nog eens zo iets ga maken. Welke kleuren zal ik gebruiken?



12 reacties:

  1. This is SUPER pretty, I love everything about it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan!
    Zwart/wit zou ook een goede combi zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dan met een roze striper? Ga ik eens proberen!

      Verwijderen
  3. Wat leuk! Vaak zijn het juist de relatief simpelere nail arts die er juist - door bijvoorbeeld een sterke kleurkeuze - erg uit springen. Ik volg je blog nu al een vrij lange tijd en daar heb je naar mijn mening zeker wel oog voor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, wat een compliment! Lief van je, bedankt!

      Verwijderen
  4. Ik vind het ook erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar het is gewoon erg mooi, wat prachtig gedaan zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh, die is erg mooi! Lijkt heel ingewikkeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jeetje hoe jij het schrijft lijkt het net of het zo makkelijk is, maar je hebt echt super leuke lakjes, ik woon in een klein stadje en merk toch , want zag ook H&M staan dat hebben wij hier niet, moeten we voor naar de grote stad, en aangezien ik chronisch ziek ben en in een rolstoel zit vind ik dit geweldig om allemaal te lezen en na te doen , kom maar op met al die mooie nailart ..

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****