Orange Flame - Nail Art

Het idee wat ik in mijn hoofd had kwam er niet helemaal uit zoals ik wilde. En na de eerste nagel wist ik niet zo goed wat er nu mee te doen maar toch besloten verder te gaan. Dat pakte goed uit gelukkig!
Hij is rustig qua kleur; zijn wel echt mijn kleurtjes.



De groene kleur die ik heb gebruikt is Thanks a Windmillion van OPI, de rood/roze kleur is van Essie en de gouden kleur is acrylverf.




Heb niet elk roze vlammetje bedekt met geel. Leek me wel leuk voor de afwisseling! De topcoat is er eentje van de Etos, hij is echt prachtig. Gaf net dat extra!
Wat vind jij van deze nail art?



12 reacties:

  1. Ik vind 'm echt heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's super pretty, the flames are so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh ik vind ze erg gaaf! Apart ook maar daar hou ik juist van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Like a real fire on the nails! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We kunnen natuurlijk niet zien wat je oorspronkelijk in je hoofd had, maar het resultaat mag er hoe dan ook zeker zijn! Erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****