NailTalk op Facebook

It's a fact, ik heb een NailTalk facebook pagina aangemaakt. Moest eerst wel goed nadenken hoe ik dit moest doen en welke opties ik allemaal moest kiezen. Maar Google is your friend in need!


Soms weet ik ook niet zo wat ik wil. Heb niet altijd even veel zin om artikelen te schrijven en dan is Instagram weer zo'n fijne uitlaatklep. Maar om mijn blog te laten gaan weet ik ook niet... Dit nu op Facebook is ook zoiets. Ik wil gaan zien wat ik daarmee bereik.

Dus vanaf vandaag kun je me daar ook volgen! Mijn pagina bezoeken en even op 'like' drukken en klaar!
Ik ga eens even brainstormen voor een leuke winactie, dit moet gevierd worden!



3 reacties:

  1. Gezellig! Ik ga je liken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had je al hihi , maar heb even gedeeld en hoop dat je snel er meer bij krijg, zo mooi ,geniet gewoon :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****