Nail Art - Braided Nails

Braided nails, die zie je al een lange tijd voorbij komen op verschillende blogs. Altijd erg leuk gevonden maar mezelf er nooit tot toe gezet. Daar moest verandering in komen nadat ik een nail art tegen kwam via Google afbeeldingen en ik dacht Ja! That's it!


Zal meteen maar vertellen wat ik er van vond; Wat een rot werk. Ik was er echt chagerijnig van. Al wordt je wel blij van het eindresultaat! Vond het maar messy allemaal en ik heb in eerste instantie mijn linkerhand gedaan en tegen de tijd dat ik de rechterhand deed (die op de onderste foto's) was de lak al stroperig geworden. Na de schoonmaak was ik toch erg blij, maar of ik dit weer ga eens ga maken? Dat weet ik niet...





Terwijl ik dit schrijf zijn we zo'n 5 dagen verder en ik heb het nog steeds op. Ziet er nog steeds goed uit! Al liggen er nu texture lakken op mij te wachten van China Glaze en dus moet ik mij bedwingen. Komt later deze week!
Wat vind jij van deze braided nails?


Volg jij mij al op Facebook? Hou de site in de gaten, binnenkort winactie!




18 reacties:

  1. Leuk, ik vind het er heel mooi uitzien! Maar wat een werk, ik weet nog niet of ik er aan ga beginnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een werkje ja, maar het resultaat mag er zijn!

      Verwijderen
  2. Your braided nails are sooo beautiful, I love the color combination!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you, love those colors together!

      Verwijderen
  3. Ze zijn echt zoooo tof geworden! Jammer dat je het als rot ervaarde :) Maar goed oefening baart kunst....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk zeg! Lijkt me inderdaad een werk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het er heel erg leuk uitzien! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, zit deze nail art al 5 dagen op je nagels?! Top!! Ik vind het heel erg mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi he, ik wil deze techniek toch ook nog eens uitproberen. Het is heel goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. echt super leuk, heb dit nog niet gedaan, maar wel gezien op youtbube hoe je het moet doen super leuk :0

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind het erg knap wil het ook kunnen

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****