Mijn vakantie naar Malia, Kreta!

In mijn vorige post kon je mijn griekse nail art bekijken. Daar heb ik wel wat reacties op gehad zeg! Erg leuk! Ook schreef ik dat ik wat foto´s met jullie zou delen. So here we go...



Ik heb een kleine greep uit alle foto´s genomen... In totaal hebben mijn vriend en ik wel rond de 400 foto´s genomen. Je blijft je verbazen over hoe mooi het daar is, elke keer zie je weer zoveel moois.


De zonsondergang was prachtig. Alleen de laatste avonden wat meer bewolking maar verder mooi helder en kleurrijk.


Stadje Agios Nikolaos, gezellig, kleurrijk en er is een `bodemloos meertje`. Mooie stad!


Op excursie naar Spinalonga, het lepra eiland. Ongelofelijk indrukwekkend om daar heen te gaan, absolute aanrader!


De boot naar Spinalonga. (met de linkse boot waren wij weg)


Op de laatste dag vonden we een hongerige moederpoes met twee kittens. Die hebben we lekker wat eten gegeven en water achter gelaten. Zo lief, en zo hartverscheurend omdat ze op straat leven.


Het strand waar we geregeld lagen te zonnen en uit te puffen van het fietsen en de excursie.


Rode grond die je daar heel veel. En de prachtige bergen...


De haven van Malia. Geen toerist te bekennen; op de fiets kom je nog eens op leuke plekjes!

Beiden hebben we een prachtige vakantie gehad. Waren ook zo enorm toe aan wat zon en warmte.
Kreta is zo ontzettend mooi... Ik kan het je zeker aanraden. Wij gingen eind mei/ begin juni acht dagen en dat was qua drukte ook echt perfect. Tenzij je van het stappen en drukte houdt, dan moet je later gaan.

Vakantie die ik niet snel zal vergeten! Wat was jouw onvergetelijke vakantie?




6 reacties:

****Comments with URL's will be removed! ****