Greek nail art!

Zoals jullie hebben kunnen lezen en ik naar Griekenland geweest, naar Kreta. Acht dagen zon en een schitterende omgeving. Hoewel het fijn is weer thuis te zijn mis ik het ook wel! Hele fijne vakantie en ik kan je Kreta aanraden, wij zaten in Malia. (als je niet van feesten en dergelijke houdt zoals ik- ga dan buiten het hoogseizoen) Prachtig daar! Ik post binnenkort nog wel een paar foto's!



Mijn Instagram volgers hebben mijn nail art al kunnen bewonderen die ik heb gemaakt voor mijn vakantie.
Hier plaats ik ook nog een foto, gezien ik de foto's die ik met mijn camera heb genomen niet zo snel kan vinden. Vraag me af of ik ze uberhaupt wel heb gemaakt?


Dus deze dan maar even van mijn Instagram account afgepikt. Ik heb leuke reacties gehad van verschillende Grieken, erg leuk :-) Het heeft de hele week gezeten, alleen is de nagel van mijn middelvinger wel afgebroken. Balen, best ver ook. Heb het nog wat bijgevijlt en nu is het maar weer groeien...

Wat vind jij van mijn nail art? En ben jij wel eens op Kreta geweest?



14 reacties:

  1. Vind je nailarts altijd zo leuk! Mooi gedaan weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan, ik ben nog in Kreta geweest, het lijkt me wel erg mooi daar! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool mani - and blue and white is always a sure winner in my book!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! And yes, the colors are great together!

      Verwijderen
  4. I love this mani! Great job! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zeg! Mag ik mee? ;) liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Ben al geweest, wou wel weer die kant op!

      Verwijderen
  6. Wat een leuk artikel! zullen wij elkaar volgen?? ik volg je al :D

    xxx Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****