Colorful Tape Mani Nail Art - Again!

De Action heeft een goede aan mij. Hij zit ook zo vlakbij. Daar kun je matte, witte plakband kopen met een houder erbij voor een prikje. En dat werkt voor mij beter dan doorzichtige plakband heb ik gemerkt. De verslaving aan dit goedje lijkt me inmiddels duidelijk. Want wederom heb ik een tape mani voor jullie!


Ik hoop dat het je niet gaat vervelen inmiddels! Mij niet en dit zal vast ook niet de laatste zijn. Wat erg :-)
De lakjes die ik heb gebruikt zijn van links naar rechts: OPI Thanks a Windmillion, de middelste twee zijn van Golden Rose, Fruit Sherbet en de pink is een blauwe lak van OPI, I have a Herring Problem.




En, wat vind je er van? Ik vind 'm geslaagd! Hij is vrolijk! Dit zijn mijn favoriete lakjes bij elkaar, in 1 nail art.
Wat zijn jouw favoriete kleurtjes?



13 reacties:

  1. Ik vind m erg gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That's a really interesting and pretty taped mani - so well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan! Mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke nail art weer! Doet me een beetje denken aan het patroon op paaseitjes hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk, alleen de kleur van de spijker is al helemaal te gek , kan hier veel leren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke combinatie van kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****