2True Crystal Swatch

I'm back! Terug van een fantastische vakantie. Wel weer enorm wennen om terug te zijn. Back to NailTalk...
Een lakje wat ik eerlijk gezegd wat ben vergeten... Deze heb ik in Londen gekocht toen ik daar verbleef in December. Daar was ik natuurlijk ook op zoek naar leuke lakjes en heb daar ook vrij veel gescoord! En dit is er eentje van, een bijzonder lakje met allemaal verschillende kleuren glitter.


Zoals je in het flesje al kunt zien is het een mengelmoesje van een heleboel verschillende kleuren. Dit is "shade 10" en ben nog even op zoek geweest naar andere kleuren maar helaas, die liepen waarschijnlijk storm. Hier de swatches.






Een lakje waar je naar blijft kijken, naar al die verschillende kleuren. Heb nog zo'n soort lakje van Herome al een poosje liggen, die zal ik binnenkort ook swatchen en aan je laten zien. Een eerst volgende keer doe ik toch eerst een zwarte laag onder de lak. Ik denk dat de lak dan beter tot zijn recht komt!
Wat vind jij van dit 2True lakje?



10 reacties:

****Comments with URL's will be removed! ****