Wil jij even spammen?

Ik volg vele blogs. Niet elke dag, niet even trouw. Maar ik hou ze in mijn lijst en zo af en toe als me wat aanspreekt dan ga ik kijken. Ik lees je blog met veel plezier! Lig dan vaak lekker op de bank met een thermoskan heet water, een theedoos en mok binnen handbereik. Via GFC ga ik de lijst af maar ook via Bloglovin'. Sommige blogs kunnen mij echt inspireren en vind het mooi om te zien hoe hard iemand werkt aan zijn hobby/ werk. Wil jij ook je blog spammen hier?


Ook al ken ik je blog al, laat een link achter! Zo kunnen anderen ook net je blog tegenkomen en je gaan volgen. Ik zal zeker een kijkje bij je nemen. Want wat is er leuker dan je hobby laten zien aan anderen en dan het liefst een breed publiek.

Have a nice day!


11 reacties:

  1. Wat gezellig! Ik weet niet zeker of je mij en mijn blog al kent. Ik Blog over nail art's een ware verslaving van mij. Kom gerust eens langs op http://nailartaddictions.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief dat we even mogen spammen!
    Mij ken je al, ik ben je naamgenoot ;-) Mijn blog gaat vooral over nagellak, nailarts en soms ook over fashion/interieur of iets leuks wat op mijn pad komt.
    Neem gerust eens een kijkje :-) www.jewelyz.wordpress.com
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb sinds een maand een blog over alles dat me interesseert. Elke week zet ik er een nieuwe nail art op (als mijn camera niet gebroken is natuurlijk --') en ook welke mode van dit moment mij interesseert :D

    xo
    clothesanddreams.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk :)

    Ik heb ook een nagelblog - http://www.squeakynails.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk leuk!

    Ik ben Wendy en schrijf dagelijks leuke berichten voor jullie. Dit kan gaan over nagellak, nieuwtjes en nog veel meer leuke dingen.

    Ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat!
    www.MissPinkyNails.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief dat we mogen spammen. Mijn blog is http://www.thepinkperfectionist.be en gaat voornamelijk over beauty. Ik blog sinds 1 maart 2013 (nog niet zo lang, I know) maar had eerder al een jaar lang een andere beautyblog. Ik update élke dag minstens een keer, heel vaak ook twee keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk leuk, mijn blog is http://myplekopdieweb.blogspot.com en ik schrijf dagelijks over beauty, fashion en lifestyle. ik zou het leuk vinden als je even een kijkje nam en krabbeltje achterliet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn blog is: http://www.eyepolish.nl hij gaat over make-up en heeel veel nagellak! hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat we mogen spammen!

    http://www.blackbirdnails.wordpress.com gaat over van alles omstreeks nagels. Ik post vooral nagellak swatches en nail arts, maar af en toe ook tips & tricks, shoplogs, etc. Mijn blog bestaat alweer een half jaar, en daarom komt er morgen ook een winactie online! Ik zou het heel leuk vinden als je mee zou doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Ik ben Tess en mijn blog heet Tesshion. Je vindt er elke week een Nail art Of The Week, Outfit Of The Week en een Eye look Of The Week.
    Groetjes Tess
    www.tesshion.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof dat we mogen spammen, thanks :-) Op www.beautyjuf.nl schrijf ik artikelen die over alle ins&outs rondom beauty gaan. Denk hierbij aan nagellak, nail art, reviews, swatches, ooglooks, etc. Maar, ik schrijf ook over fashion, boeken, films en geef ik je een kijkje in mijn leventje. Ik zou het leuk vinden als je een keer een kijkje komt nemen op mijn blog. Groetjes Marloes

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****