Swatch Sally Hansen HD No. 13 - Resolution

Groen. Groen voor, groen na. De nieuwe Rimmel lakjes van Kate Moss? De groene. Nail art maken? Groene nagellak, zoals Mint Me Up van Catrice. Ben er dol op! Voornamelijk het teal kleurtje.
Nu is dit geen teal, maar wel een groene kleur die leeft van Sally Hansen. Ja ja oke, hij is ook blauw :-D.



Door Sally Hansen wordt deze High Definition lak omschreven als een multidimensionale lak met een iriserende glans. (iriserend betekend vertoon de regenboog kleuren). Deze collectie is beschikbaar in 16 kleuren en ik heb deze gekocht in een webshop waar ik eerlijk gezegd de naam niet meer van weet! De lakken waren wel in de sale, misschien kun je ze via Google vinden.

Hij doet mij meer aan als een duochrome lak, zoals je ook kunt zien op de foto's. Kijk je mee? De eerste foto is met 1 laag lak, zo kun je zien hoe de dekking is. De rest van de foto's is met twee lagen, al denk ik dat 3 ook geen overbodige luxe is.





Vind het jammer dat de lak vrij streperig lakt. Maar stoorde mij er niet heel erg aan. Ook bleef de lak vrij lang zitten, weliswaar ook te danken aan een goede topcoat. Wat vind jij van Resolution?




4 reacties:

  1. ik vind de kleur echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moest er zelf echt aan wennen, maar vind 'm wel erg mooi!

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****