Swatch Hema No. 849

Onlangs maakte ik een van mijn Ik Wil Lente nail arts met bloemetjes op een donkerblauwe lak. Kijk hier voor de nail art! In dat artikel heb ik beloofd jullie de swatch te laten zien van het donkere Hema lakje die ik als ondergrond heb gebruikt. Het is een prachtige kleur en vind het een mooie vervanging voor nailarts die beter tot zijn recht komen op een zwarte lak, zwart kan hard zijn. Is deze ook wel, maar wel een stuk zachter.



Ik hou van veel kleuren en misschien klinkt het je bekend in de oren, maar dat je dan van die periodes hebt waarin je steeds dezelfde kleur kiest en later ben je weer helemaal gek van een andere kleur. Ik heb dat vaak met groen en blauw. Blijft steeds terug komen! Hoewel ik ook zeker van vrolijke kleurtjes en pastel kleurtjes hou op mijn nagels, blijft donkere nagellak me toch steeds wel aan trekken. Deze kon ik dus niet laten staan!  Kijk mee voor de swatches.

De eerste foto is met 1 laag lak, de dekking is echt goed!









Wat vind jij van dit donkerblauwe Hema lakje? De dekking is goed, droogtijd is gemiddeld. Het kwastje is gewoon dun zoals de Hema altijd heeft wat prima lakt. De shimmer die er in zit maar dat het een extra glans geeft! Zeker een lakje dat ik vaker ga dragen.



13 reacties:

  1. Echt een hele mooie kleur, ik heb nog geen lakje van de Hema. Eigenlijk moet ik er wel eens eentje halen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker eens proberen, kwaliteit is in mijn ervaring prima!

      Verwijderen
  2. Aparte kleur vind hem meer zwart ogen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is precies de reden dat ik 'm zo mooi vind...!

      Verwijderen
  3. Deze is heel mooi en glamoureus :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben niet zo van de donkere lakjes, ik hou meer van de felle kleurtjes! (:

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****