Swatch Catrice - No. 22 Bricky Mouse

Jee, wat een aparte kleur! In de winkel met die lampen leek ie weer anders dan buiten. In de zon leek de lak weer wat rozer te zijn maar ik had ook het idee dat roestbruin ook op zijn plek was. Bijzonder, en was dan ook benieuwd hoe ik deze lak op de foto zou krijgen.


Zoals ik al eerder schreef over de Catrice lakjes is wel bekend dat er het een en ander veranderd is. Het kwastje is dikker en het uiterlijk van het potje is iets veranderd. Maar het lakken ging prima!
Kijk maar mee naar de swatches. De eerste foto is met 1 laagje lak.








Een apart kleurtje. Hoe noem je deze kleur? Gezien de naam, Bricky Mouse, denk je toch aan bakstenen, de kleur van bakstenen. En ik zie wel hoe ze daar op zijn gekomen.
Wat vind jij van Bricky Mouse?



13 reacties:

  1. Hmm..dit is niet echt een kleur voor mij. Het staat je wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele aparte kleur, die zie je niet vaak! Bakstenen inderdaad ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. margriet kuper18:22

    ik heb er ook al mee in mijn handen gestaan, vind hem wel mooi en bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt een hele leuke lente kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur, het is inderdaad iets met bakstenen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een apart kleurtje, maar ik vind hem wel mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb hem ook en vond het ook een apart kleurtje. Toch deed het mij denken aan de bakstenen kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een apart kleurtje, maar het is helaas niets voor mij! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Idd een apart kleur maar daarom niet slecht. Leuke naam hebben ze ervoor bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****