Splatter nails - Nail Art

Je hebt vast wel eens gehoord van splatter nails. Er zijn talloze filmpjes te vinden op internet, net als watermarble en weet ik wat. Dit idee heb ik al zo lang ik mijn hoofd zitten, om eens splatter nails te maken. Maar kwam er niet van. Het geduld ontbrak. Tot... vorige week.



Bovenste foto is van de troep die het achterlaat en dat is nog niet alles!
Goed voorbereid met alle benodigdheden ging ik aan de slag. En heb aan de foto's gedacht en dus komt er gauw een How To tutorial online, zodat je kunt zien hoe gemakkelijk dit is. Hier het resultaat!








Zo, een overload aan foto's. Ik kon zo moeilijk kiezen en besloot daarom ze maar allemaal te doen :-)
De kleuren passen zo goed bij elkaar! Althans, dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak. Het duurde wel erg lang voordat het droog was, met name de wat dikkere bobbels. Heel leuk om te doen en ga dit zeker weer eens doen! Ben je benieuwd naar de Stap voor Stap?


PS: volg je mij al op Instagram?




15 reacties:

  1. Deze zijn leuk! Dit moet ik ook nog eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk gedaan! Ik vind de kleuren heel erg goed bij elkaar passen, zeker mijn smaak :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke resultaat, lijkt me ook wel leuk om een keertje te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er erg leuk aan! Mooie kleurencombinatie heb je uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke nailart en leuk dat je mee doet met de winactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf! Dat wil ik ook nog eens doen!
    Ik zou graag een stap voor stap willen zien :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****