Happy Dots - Nail Art

Verschillende kleuren nagellak en een dottingtool. Meer heb je niet nodig voor deze leuke en makkelijke nail art! Hoe simpel het ook is, het resultaat is erg leuk. Wederom vond ik deze nail art via een app op mijn telefoon. Kijk je mee?


Je begint met een onderlaag. In dit geval heb ik wit gekozen omdat ik graag de kleurtjes wel zacht wilde houden zonder het 'harde' zwart er tussen.
Mijn nagels heb ik gelakt met twee lagen wit van W7, een prima lak die met twee lagen dekt en vrij snel droogt. Vervolgens heb ik een aantal kleuren gekozen die ik op mijn nagels wilde. Dit kun je eigenlijk zelf bepalen.


Ik ben begonnen met een mooi kleurtje van de Wibra, de groene, en een geel kleurtje van Essence. Dit met twee kleurtjes vond ik al erg leuk! Maar wil de toch meer 'dekking' van stippen.


Ik heb nog een rose kleurtje toegevoegd en ik weet zo niet meer van welk merk! Ik wist niet goed wanneer ik nu wilde stoppen met nieuwe stippen toevoegen, je kunt het eigenlijk zo maken als je wilt. maar wilde toch nog 1 kleurtje erbij doen en toen besloten te stoppen.




Ik heb het bij deze kleuren gelaten. Twijfel was er wel om er misschien nog een kleurtje bij de te doen en het had gekund. Maar vond het mooi zo! En je heb zoveel mogelijkheden... Je kunt dit ook maken met donkere kleuren bijvoorbeeld. Snel klaar en alles droogt ook vrij snel.

Met het kwastje van de nagellak drop ik wat op een papiertje. Vanaf daar pak ik met de dottingtool de lak er af. Zorg ervoor dat het lak niet te droog wordt; als het stroperig word kun je niet meer zulke mooie stippen maken. Heb jij deze nail art wel eens gemaakt?

Ik zal een weekje afwezig zijn hier en dan ben ik er zeker weer met een aantal leuke nail arts en swatches!
So stay tuned!



18 reacties:

  1. Ziet er mooi uit!
    Fijne vakantie en tot volgende week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De vakantie was super, echt voorbij gevlogen! Op Instagram kun je wat foto's bekijken :-)

      Verwijderen
  2. aah gaaf gedaan! Lekker kleurrijk ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het er super leuk uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's very pretty - love this type of dotticures :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel vrolijk uit!! Hoelang ben je hiermee bezig geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel eventjes, maar eigenlijk zijn de stipjes zo gezet. En je hoeft niet heel lang te wachten totdat het droog is!

      Verwijderen
  6. Ik heb sinds kort ook een dottingtool, dus ik kan ook aan de slag met stipjes!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****