DIY Hair!

Hoe was jouw weekend? Heb je wat leuks gedaan? Jammer dat het weer nu weer minder is, de zon gaf zoveel energie. Over energie gesproken, gister ben ik samen met mijn vriend naar de Wereld ME dag geweest. Wat een ervaring! De reis naar Amsterdam (toch 2,5u in de trein), de reis naar de locatie zelf en het gebeuren aldaar. Het was een hele ervaring om in een omgeving te zijn waarin dit mag, waar je er over mag praten, waar het er mag zijn. In het dagelijks leven negeer ik zoveel mogelijk het feit dat ik een ziekte heb die niet erkend wordt. Waar ik niks mee kan. Maar hier, op een prachtige boerderij in Amsterdam, kon ik het niet negeren. Dat raakte me diep. Schitterend georganiseerd met verhalen, beelden en muziek.
Erg blij dat ik ben geweest, nu is het een kwestie van alles laten bezinken.

Vandaag even niks over nagels, weg ermee :-) Dit keer gaat het even over iets wat ik zo leuk vind en met jullie wilde delen. De DIY haar tutorials! Ik zie ze regelmatig voorbijkomen en wilde een aantal laten zien.



Daarbij moet ik wel vermelden dat ik zelf niet zulke dingen doe. Ik heb stijl, lang haar tot net boven mijn billen. Heb het vaak opgestoken met een speld, vooral als het wat harder waait anders hap ik steeds haar. Een paardenstaart draag ik ook regelmatig, of een 'half' staartje. Ben zeer onhandig als het op haar aan komt, daarnaast is het glad en heb je een paar bussen lak nodig om iets op zijn plaats te laten zitten.

Dat neemt niet weg dat ik het wel ontzettend leuk vind om deze tutorials tegen te komen. Wonderlijk wat mensen met haar kunnen soms! Vind het prachtig en wie weet ga ik ook nog eens aan de slag.

Enjoy!












Doe jij wel eens zulke dingen met je haar?



9 reacties:

  1. hele leuke kapsels allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het geduld en de durf niet om zo met mijn haar te gaan lopen prutsen, ben ik bang. Zo bezig zijn met je handen om je hoofd en je achterhoofd moeilijk kunnen zien.. niet mijn soort werkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gave kapsels allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ik ga er zeker een paar uitproberen. Ik probeer het liefst zoveel mogelijk verschillende haarstijlen uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kapsels zien er allemaal erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****