Aztec Nails - Nail Art

Dit moest ik ook eens proberen en jeetje, wat een werk! Een nail art lijkt vaker veel meer bewerkelijk dan dat het in werkelijkheid is, maar hier heb ik echt wel even voor gezeten. Tien vingers, een kwastje en zwarte acrylverf.



Ik weet dat ik voor de ringvinger de Mint Me Up van Catrice heb gebruikt, maar ik heb geen idee meer welke lak ik voor de rest gebruikte. Het is in ieder geval een mooi roze kleurtje!
Na de zoveelste Aztec nails die ik voorbij zag komen dacht ik, dat moet mij ook lukken. Heb er veel plezier aan gehad, maar of ik ze zo snel weer zal maken weet ik niet. Resultaat mag er zijn, dat wel!






Na even had ik alweer inspiratie voor wat nieuws, maar na al dat werk heb ik het toch maar wat langer gedragen. Kreeg leuke reacties, ze werden van dichtbij bekeken. Wat vind jij van deze Aztec?



21 reacties:

  1. die broek is zo leuk!! <3 en je nagels ook natuurlijk. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem17:08

    Mooie website, gafe nagels.
    groetjes Rob

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Rob, wat leuk dat je komt kijken!

      Verwijderen
  3. Lettie (newnailsandmore)19:24

    Tjeempie, dat ziet er inderdaad heel bewerkelijk uit. Vind het heel kunstig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Totally cool and very beautiful - love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is de leukste die je ooit hebt gemaakt vind ik, echt ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo he! Ik wil er ook nog eens voor gaan zitten maar iedere x denk ik.. Damn veel werk XD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, supermooi gelukt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind aztec print zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw je hebt echt mooie nagels! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat gaaf!! Ik vind dat je erg mooie nagels hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat heb je dat gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superrrr duperrr sistaaa! Me like! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie broek!! En super nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Súpermooi! Wat een leuke blog heb je! Je hebt er een volger bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****