Taped Crazy! Nail Arts

Toen ik mijn favoriete lak van Golden Rose online zette (zie hier artikel) schreef ik al dat ik vergeten was een foto te maken van de tape mani die ik er daarna op had gemaakt. Mooi balen maar gaf me wel weer een motivatie om een nieuwe te maken en het goed te maken :-)
Zowel bij mezelf als mijn zus Esther heb ik een tap mani gemaakt, kijk je mee?


Ik heb twee lieve pastelkleurtjes uitgekozen voor mijn tape mani. Ergens een goede combi omdat het beide zachte kleurtjes zijn, maar maakte wel dat de nail art niet zo op viel. Die van mijn zus however wel, die knalde! De groene kleur is bij beide mani's Mint Me Up van Catrice (werkelijk een beauty!), de pastelpaarse kleur is van Essie (komt nog een swatch van) en de donkerblauwe is een kleurtje van de Etos die ik al heel lang heb (zie hier de swatches).
Zal je niet langer in spanning houden, hier zijn ze!






En nu die van mijn zus!




Boom! Die knalt echt lekker met die kleuren! Ze heeft er veel plezier van gehad, ik heb het een paar dagen gedragen maar wilde ook wel knallen dus ben weer met plakband in de weer geweest voor een heel ander effect. Binnenkort zal ie hier verschijnen!
Wat vind jij van onze tape mani's?



15 reacties:

  1. Is het misschien een idee om een x een stap voor stap foto te maken van zoiets. Ik ben wel erg nieuwsgierig geworden hoe je het hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de vraag vaker gekregen vandaag dus ga zeker een stap voor stap doen! Binnenkort zal ik die posten!

      Verwijderen
  2. echt heel erg leuk, gaaf effect ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ziet er grappig uit ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk effect! Die van je zus is ook erg mooi gelukt :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind die van mijn zus zelfs mooier!!

      Verwijderen
  5. Super leuk!
    ik heb het bij een vriendin van mij ook eens gedaan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan, jouw zus heeft geluk met zo'n zus als jou die haar nagels mooi kan doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja denk dat ze dat wel leuk vind ;-)

      Verwijderen
  7. Wat ziet het erg gaaf uit! Heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zien er beide erg leuk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****