Swatch Sally Hansen - Crinoline

Deze lak was in de aanbieding een poos geleden en mijn oog viel er gelijk op. Hij is namelijk niet helemaal wit. Als ik denk aan witte nagels dan is dat erg opvallend. En als de zon schijnt ook meteen een mooie combi! Maar met het dit weer vind ik wat zachter wel mooi. En dat is de lak Crinoline van Sally Hansen, love it!


Er was nog eentje die wat meer richting grijs ging. Ik vond deze mooier, hou van de roze tint die er in zit.
Hoewel ik wel tevreden ben over Sally Hansen vind ik wel dat de lak erg waterig is. Hij is zeker wel gepigmenteerd maar als je niet uitkijkt loopt het zo van je nagels af.





Waterigheid een nadeel; als je wat groefjes in de nagels hebt zitten dan loopt de nagellak daar in. Hij dekte helemaal met 3 lagen. Verder vind ik de kleur erg mooi en subtiel en ben blij dat ik 'm heb gekocht!

Wat vind jij van Crinoline?


10 reacties:

  1. Wat een mooie kleur, echt een die ik vaak zou dragen! Heel subtiel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, deze vind ik echt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw...ik vind 'm werkelijk prachtig! *zet op wishlist*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Hij is van een oude collectie, dus je kunt 'm vast online vinden voor een leuk prijsje!

      Verwijderen
  4. Ooh wat een mooi kleurtje. Spijtig wel dat ie 3 lagen nodig heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vind ik zelf ook wel jammer! Maar vind 'm desondanks ook erg mooi!

      Verwijderen
  5. Ziet er goed uit, wel jammer inderdaad van de 3 laagjes maar dan heb je wel een mooi dekkend kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****