Swatch Hema No. 829

De Hema is mijn woonplaats is het verbouwd. Maandenlang stond het in de steigers, geen daglicht wat naar binnen scheen en overal stof. En dan met name de make up, want die staat voor in de winkel. Dat hield mij niet tegen na allerlei leuke swatches te hebben gezien op andere blogs, om toch even voor een kleurtje te kijken.

Op het eerste gezicht een leuk vrolijk paars kleurtje met shimmer, in een vrij groot potje, nummer 829.
Die leek me leuk en naast deze heb ik nog een donkere kleur meegenomen, ik hou wel van donkere nagellak. Maar eerst de paarse!





Hij lakt makkelijk, de dekking is goed (had wat beter moeten schoonmaken die ik op de foto's!), het is een dus kwastje. Prima Hema kwaliteit moet ik zeggen! Heel eerlijk is het niet echt mijn ding. Ik heb het een paar dagen gedragen maar vind het gewoon niet bij me passen. Ondanks ik de lak wel mooi vind!

Wat vind jij van dit Hema lakje?


15 reacties:

  1. Ik vind de lak erg mooi, maar snap het 'het past niet bij me' wel. Dat heb ik namelijk ook wel eens!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lettie19:03

    Ik vind paars op mijn nagels echt prachtig. De jouwe zijn ook supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Lettie! Hou ook zeker van paars, maar niet deze ;-)

      Verwijderen
  3. Ik vind het je wel mooi staan. Maar misschien is dat omdat ik dit mooie HEMA lakje ook heb. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje, en die shimmer erin vind ik ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It's so beautiful on you, that touch of smoky grey is lovely...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een helder paarse kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rian15:00

    Mooie kleur, helemaal zo in het voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het een leuk kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de HEMA lakjes ook altijd prima, goedkoop en ze zijn in het gebruik ook heel fijn! Vind deze kleur wat leuker voor een nailart dan helemaal zo, snap je wel. Xx

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****