Swatch Essie- Bangle Jangle

Even geleden heb ik je verschillende nail arts laten zien die ik heb gemaakt met plakband. Ik had zelf een gemaakt met Mint Me Up van Catrice en de paarse lak was van Essie. Die swatch wil ik je nu laten zien. Een aantal maandjes geleden was er uitverkoop van Essie met lakjes voor de helft van de prijs. Dit is er eentje en hij is erg lief.


Het is een zacht paars pastel kleurtje, leuk voor de zonnige dagen! Al trek ik mij daar weinig van aan hoor.
De glans is al prachtig van zichzelf; de foto's zijn gemaakt zonder topcoat. Zoals ik gewend ben van Essie lakte hij heerlijk, kwastje is perfect en de lak is niet te dik of te dun. Lovin' it!






Dit is een lakje waar je ook een mooie nail art op kunt maken, er passen zoveel verschillende kleuren bij!
Heb jij ook een Essie lakje kunnen scoren met 50 % korting? En wat vind je van Bangle Jangle?



13 reacties:

  1. Ik heb deze ook, maar dan als mini. Ik scoor regelmatig mini sets aan -50% bij de Instant Spa! Dat laat ik natuurlijk nooit aan me voorbij gaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ideaal! Nog nooit van gehoord trouwens!

      Verwijderen
    2. Is dat in Belgie?

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Hij is lief, laat de lentezon maar komen!

      Verwijderen
  3. Mooi lakje! Precies die kleur wil ik als verf om mijn woonkamer te schilderen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zeker een mooie kleur voor de woonkamer, hij is mooi zacht!

      Verwijderen
  4. Mooie kleur, ik hou wel van dat soort tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kleurtje! Hou ik wel van.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****