Swatch Catrice 36 Mint Me Up

Ze zijn al vele malen voorbij gekomen, de swatches van de nieuwe Catrice collectie. Zo ook Mint Me up van Catrice! Grappig, ik ben zo gek op dat lakje geworden en ik had het idee dat ik niet de enige was. Van de lakjes die er gekocht werden zag ik deze bijna elke keer voorbij komen. Leuk! Nu is het mijn beurt :-P


Ik kan er niet over uit hoe mooi dit lakje is. Een klein nadeeltje vind ik dat als je naar het flesje kijkt er flink wat gouden shimmer zit. Als je het op je nagels bekijkt zie je dat ook nog wel, maar lang niet zo duidelijk! En dat terwijl ik een echte fan ben van shimmer, die kunnen een lak zo speciaal maken.
Maar verder, qua kleur en lakken niks op aan te merken. Behalve dat het kwastje niet dikker moet worden. We zijn tenslotte geen mannen.





Je kunt wel nagaan dat ik dit lakje gebruikt heb voor een nail art. Te mooi om te laten staan!
Die volgt natuurlijk nog ergens de komende dagen. Wat vind jij van Mint Me Up en heb jij 'm ook?



13 reacties:

  1. Lise11:23

    Ik heb 'm ook! In het echt lijkt hij wel iets donkerder als op je foto's, maar ik vind het een erg leuk kleurtje :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel een leuk kleurtje zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dit kleurtje ook vind hem erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een mooie kleur! *zet op wishlist*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Echt een favo geworden, voordat er weer een nieuwe collectie komt haal ik nog een potje!

      Verwijderen
  5. margriet kuper21:47

    heb hem ook en blijf hem mooi vinden. hij droogt wel wat mat op bij mij maar met een topcoat mooie glans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi lakje, ik heb hem nog niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze heb ik ook!
    Hij is inderdaad erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. It looks so unusual! I like it :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****