Sally Hansen - No. 450 Fairy Teal

Wat een reacties op de Hema lak van de vorige post! Zo zie je maar, smaken verschillen! Ik hou zeker van paars maar dit lakje was niet echt iets voor mij. Nu een lakje die zeker wat voor me is!
Weer een lakje van Sally Hansen. Ik heb er nu ongeveer drie, dan wel gekleurde lak. "Hard as Nails" is ook een van mijn favorieten als mijn nagels zwakker worden! Vind de lakken van Sally Hansen best wel waterig. De dekking is daarin tegen wel goed; de lakken zijn goed gepigmenteerd. Maar ik persoonlijk vind het lakken zelf niet echt zo prettig gaan. De kleuren zijn wel prachtig en de glans ook, dus dat maakt dat ik toch wel tevreden ben.


En weet je wat het irritante is? De foto's laten zien dat het een blauwe lak is maar dat is het niet in zij geheel... Moeilijke kleur te fotograferen, het is namelijk een groen/ blauwe kleur. Hier een foto van Sally Hansen:



Zie je het verschil? Jammer dat ik dat niet goed vast heb kunnen leggen. Maar, as always, hier wel de swatches van deze mooie lak! De eerste foto is met 1 laag lak, de dekking is echt geweldig.








Wederom is dit een foto zonder topcoat. De glans is erg mooi! Persoonlijk hou ik erg van deze kleur, ik neig toch steeds weer naar groen. Fairy Teal is zeker een lak waar ik blij mee ben!
Wat vind jij van Fairy Teal?






19 reacties:

****Comments with URL's will be removed! ****