Round and Around She Goes.. Nail Art

Al eerder vertelde ik eens hoe veilig ik mijn foto's op kan bergen, zo veilig dat ik ze gewoon vergeet. Heb ik weer een apart mapje aangemaakt voor een nail art en neem me dan voor om het steeds zo georganiseerd te plaatsen zodat al mijn bestanden overzichtelijk blijven. So much for that plan! Hier dus weer eentje uit de oude doos :-)


Round and Around She Goes... Cirkeltjes met stipjes. Alles in de rondte!
En dat op een fel blauwe, intense, gave kleur van Catrice; Blue Cara Ciao, klik hier voor de swatch.
Let's go!





Heb expres niet alle nagels gemaakt zoals de ringvinger. Zo blijf je het patroon zien en wordt het niet te druk!
Wat vind jij van deze nail art?



18 reacties:

  1. Mooie blauwe lak en leuke nail art !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uit-den-ouden-doos nailart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is echt leuk! Waar is de tijd dat ik nog geduld had ervoor? Als ik jou creaties zie heb ik altijd zin om men nagels te doen! xC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ontzettend leuk om te horen! Probeer het weer eens op een verveel dagje ofzo!

      Verwijderen
  4. Heel leuk gedaan! Ik vind het erg mooi dat je alle aandacht op een nagel hebt en de rest leuk met accenten hebt gedaan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh die nagellak!!!!!!!!!!!!!! <3 helemaal verlieft!!!!!!!!!!!!!
    en nailart als altijd super!!!!!!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha dank je wel Sor! Het is ook een mooie kleur!

      Verwijderen
  6. Heel leuke nailart! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi!! Ik vind jouw nail arts de allermooisten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Groot compliment, dank je wel!! :-D

      Verwijderen
  8. Mooi, idd een goed idee de ringvinger alleen wat drukker te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke nail-art zeker omdat niet alle nagels hetzelfde zijn, dat maakt het toch wel speciaal! Je bent hier zo goed in!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****