Rose Sherbet

Mijn liefde voor Golden Rose groeit met de dag! Ze zijn echt nieuw en verfrissend met de Jolly Jewels, de holografische lakken en crystals. Wist niet dat ze zo'n uitgebreid assortiment hadden! De flakies die ik heb zijn wel allemaal van Golden Rose en die vind ik ook erg leuk. Op de huishoudbeurs heb ik nog 2 flakies gekocht en dacht die te combineren met mijn allermooiste Golden Rose; Fruit Sherbet.



Wil je de swatches zien van de Fruit Sherbet, klik hier.
Het liefst draag ik de kleur zo op zichzelf, ik vind 'm werkelijk prachtig. Maar wilde een nail art maken en dat is gelukt. Het enige wat ik heb nagelaten is foto's maken!! Dat overkomt mij eigenlijk nooit, mooi balen.






Gaaf effect en lekker opvallend! Hierover heb ik een tape mani gemaakt met paars. Zag er leuk uit en was erg snel klaar! Balen van de foto's maar ga zeker weer eens een tape mani maken, so don't worry ;-)

Wat vind jij van deze Golden Rose duo?


17 reacties:

  1. Heel mooi met die flakes x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeeel erg mooi <3 zeker de combinatie ervan!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke combinatie ik hou wel van het basis kleur lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie combi! Staan erg leuk saampjes :)
    Jammer van de foto's van de nail art, kan gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja, beetje dom. Gebeurt me niet gauw weer!

      Verwijderen
  5. wat een toffe combi, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit soort lakjes kunnen echt met alles he! Deze combinatie is dus ook echt wel geslaagd, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan zeker met alles, het vrolijkt zo op!

      Verwijderen
  7. Hele leuke combinatie! Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****