Nail art Mint My Heart

Mint Me Up van Catrice. Zoals ik al eerder schreef wat een prachtig lakje. Ik wilde iets met die lak doen, een nail art en daarin met goud werken vanwege de gouden shimmer. Het is een prachtige combinatie! Als je een gouden glitterlak hebt zou je die er perfect overheen kunnen doen. Ik ben zelf met acrylverf aan de slag gegaan en this is the result!



Gouden bloemetjes, dat wilde ik maken. Lastig met mijn linkerhand op de rechterhand maar het lukte eigenlijk wel heel goed! Ben van mezelf rechts en dus is de rechterhand lakken altijd wel wat een uitdaging.
But practice makes perfect! Hier mijn nail art.





Wat vind jij van mijn Mint My Heart nail art? En heb jij wel eens zoiets gemaakt?




15 reacties:

  1. Lise15:52

    Super mooi! Erg netjes gedaan ook.
    3de foto van je hand ziet er wel wat raar uit. Precies alsof je geen duim hebt :p.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja! Je hebt gelijk! Gelukkig zit ie er wel hoor :-P

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heb je dat mooi gedaan! Ik ben daar helemaal niet zo precies in! ;)

    Liefs,
    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vintage ! dat is de woord :D
    Heel mooi meid
    dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****