Nail art Inspiratie nodig?

Ik heb twee nail art apps op mijn IPhone, vele blogs die ik volg met allemaal mooie swatches en nail arts. Robin Moses inspireert mij enorm en google staat vol met afbeeldingen als je op nail art zoekt. Er gaat geen enkele dag voorbij dat ik wel een kijkje neem ergens om inspiratie op te doen.

Bron


En dan nu een greep van nail arts die ik tegenkwam en aan je wilde laten zien!

Bron
               
Bron
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             
Bron

Bron

Bron


Bron

Bron

Bron

Bron

Wie weet heeft dit je weer geinspireerd tot het maken van een leuke nail art! Ben benieuwd naar je creaties!



9 reacties:

  1. wauw, er zitten mooie nail-arts tussen.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die laatste is zó mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeeldjes. Ik kijk ook heel vaak op de blogs die ik volg en op internet om inspiratie op te doen. Robin moses is echt top.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, veel mooie nail arts zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke voorbeelden! :)
    En robin moses blijft geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die laatste vind ik zó tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, echt leuke voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie nail arts allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****