~ Mani Flower ~ Nail art

Om heel eerlijk te zijn heb ik de foto's van deze nail art eerst laten liggen. Het is vervelend maar wel realiteit dat ik dingen maak waar ik gewoon niet tevreden over ben. Nu ik de foto's weer terug keek vond ik het eigenlijk best meevallen! Het is niet iets wat ik weer zou maken, maar het is best een mooie, glittery nail art.



Wat ik wel erg mooi vind aan een french manicure is hoe chique het staat, hoe lang het je nagels doet lijken en hoe "schoon". En vind het ook leuk om te doen alleen het opleuken er van vind ik lastiger. Daar moet ik nog maar eens wat inspiratie voor op doen op Google ofzo. Ik heb uit de losse hand met nagellak de versieringen gemaakt. Dit is het eindresultaat!





Ik heb een witte Safari lak gebruikt om de witte rand te maken, zwarte en grijze striper, dottingtool voor de stippen en de rozige bloem aan de zijkant. Daarna een bijzondere topcoat van Catrice Million Styles!
Easy and simple! Wat vind jij van mijn Mani Flower?



12 reacties:

  1. ik vind ze goed gelukt, ziet er mooi uit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind ze best wel chique, heel mooi gedaan! Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niks mis mee, ik vind het super leuk en stylish!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind de bloemetjes erg mooi, had ze denk ik wel mooier gevonden met een ondergrondje maar dat kan ook iets persoonlijks zijn haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. woww, wat vet. iets te zilver, maar wel mooi

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gecombineerd met die french manicure! Die bloemen zijn ook erg goed gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoihoi,
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster award!
    Deze award is speciaal voor blogs met onder de 200 volgers.
    De bedoeling is: Dat jij 11 feitjes over jezelf verteld,
    mijn 11 vragen beantwoord (zie: http://carinslife.blogspot. nl/2013/04/liebster-award.html),
    11 andere blogs nomineert,
    en voor die 11 blogs óók weer 11 vragen verzint,
    het is niet zo moeilijk als dat het lijkt!
    Het is de bedoeling dat je mijn blog en voornaam ook in je artikel vermeld.
    Laat je het even weten als je je artikel hebt geschreven?
    Liefs Carin

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****