Golden Rose No. 77

Rood is een kleur die ik absoluut niet vaak draag. Ik heb bijvoorbeeld een hekel aan rode broeken. Wat een ongelofelijke afknapper als een man een rode broek draagt...brrr! In mijn kleding ook geen rood te vinden en op mijn nagels ook zelden. En toch vind ik rode nagels wel mooi. Het is opvallend en kan chic staan. Dit lakje kreeg ik van mijn zus en was erg benieuwd naar hoe dit zou staan.


De lak neigt ook zeker naar roze en dat kreeg ik pas echt door toen ik 'm op mijn nagels deed!
Kijk maar mee naar het resultaat. De eerste foto is met 1 laag nagellak, vind ik best goed dekken. Ook daar zie je al de zilveren shimmer die het een hele gave lak maakt!







Het lijkt bijna wel een holografische lak te zijn met de glitter erdoor! Hij droogt snel en is erg makkelijk aan te brengen. Aanrader!
Wat vind jij van de Golden Rose No. 77?



16 reacties:

  1. heel erg mooi! je header is ook wat veranderd, of niet? hij ziet er in ieder geval mooi uit:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Scherp opgemerkt Joyce, wat leuk! Klopt, de nailarts die in de header stonden waren best wel oud. Vind wel dat ik gegroeid ben en wilde het dus weer wat up to date maken. Dank je!

      Verwijderen
  2. Wow, wat een mooi lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi! leuk voor in de lente :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem eerlijk gezegd niet echt rood... Gelukkig maar want ik HAAT rood! Het wekt een enorme agressie bij mij op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Dat is niet best! Ben je ook stier als sterrenbeeld?

      Verwijderen
  5. Oewh, mooi lakje! Die glitter is inderdaad erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Draag ook niet vaak rood, vind deze wel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. deze roood is wel echt heel mooi, alleen niet echt mijn ding <3

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lak hoor! En ... Staat je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Moet toch maar eens vaker een rood kleurtje op doen!

      Verwijderen
  9. wat een mooie kleur! x

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****