Flower Petrol - Nail Art

Ik ben blij met de nieuwe Catrice collectie! Ik heb er drie gekocht en zie nu ook wel lakken voorbij komen op andere blogs waarvan ik denk dat ik die ook maar ga halen, ze zien er goed uit. Of het nu echt verbeterd is allemaal weet ik eigenlijk niet, ik merk geen groot verschil. Vind het jammer dat de potjes er goedkoper uitzien maar dat went wel. Na Petrolpolitan even gedragen te hebben voelde ik de nail art kriebel en heb wat uit mijn mouw geschud.


Dit keer heb ik gewerkt met de stripers en dus nagellak, er is geen verf aan te pas gekomen.
Over Pertrolpolitan heb ik Get Artsy van Essence "gestreken" en daarover de bloemen met stripers.





I love it! Door de tweede kleur die ik over de catrice lak heb gestreken met een waaierkwast lijkt het alsof er wat diepte in zit. Leuke complimenten gekregen, altijd leuk als het ook iets is waar je zoveel plezier aan beleeft. En de leuke reacties van jullie hier doen me soms blozen :-)

Wat vind jij van Flower Petrol?


15 reacties:

  1. deze vind ik echt heel mooi! Goed idee van die waaierkwast :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan, ik vind het bloemennailarts altijd erg leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, het is zo lekker vrolijk, vooral met de lente in ons bol!

      Verwijderen
  3. It's a very sweet and lovely mani!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het wel moooi!!<3
    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi!
    Het lijkt inderdaad wel of er wat diepte in de nail-art zit, knap gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap gedaan, die diepte erin is inderdaad een leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw echt heel erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje prachtige art weer meis!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****