W7 swatch - Lava Flow

Ken je de Jolly Jewels van Golden Rose? Op de huishoudbeurs stonden alle lakjes daar. En ineens besefte ik me dat er eentje bij stond die wel heel erg leek op een lakje van W7 die ik in huis heb en nog nooit heb gedragen. Hij is grappig maar trok mij niet zo om te dragen. Maar het went en guess what, I love it!


Het is een witte lak met rode en blauwe glitters erin. De witte lak is niet heel wit, wel een beetje transparant.
Denk dat ik nu pas echt de passie begrijp die mensen kunnen hebben voor Indie lakjes. Vind ze mooi om te zien en nu ik zoiets soortgelijks op mijn nagels hebt gehad begrijp ik het, je blijft er naar kijken!

De swatches. Hij had twee laagjes nodig om te dekken, al zou een derde ook niet verkeerd zijn. Het is maar net waar je voorkeur ligt. Ik zelf hou van lakjes die in 1 keer of twee keer dekken!
De eerste foto is 1 laag en de rest twee lagen.







Let wel bij zulke lakjes dat je een dikke topcoat aanbrengt of meerder topcoats. Ik heb twee lagen van mijn Trind topcoat er overheen gedaan en dan alsnog zie je "reliëf". De zin om meer lagen topcoat te doen was er niet, misschien de volgende keer! Ben erg blij met de lak van W7. Hij blijft erg lang zitten en maakt je nagels sterker lijkt het wel (als het erop zit). Ik had geen tipwear of wat dan ook, misschien komt dit ook door de dubbele laag topcoat.

Waar de naam Lava Flow vandaan komt, ik heb geen idee :-) Vind het niet echt passen, zie het meer als iets wat met de winter te maken heeft. Wat vind jij van de naam? En wat voor naam had jij gegeven?

W7 Lava Flow is verkrijgbaar bij de OP=OP shop.






12 reacties:

  1. leuk lakje! Wel vervelend dat je dat relief blijft zien. Ik had het iets met 'spring' of 'happy dotting' gegeven hahaa
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met die glitters! Ik heb laatst wat W7 lakken gekocht waar onder Mosaic, volgens mij is dat een soortgelijke lak

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze wil ik ook erg graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi lakje! Ik wil ook een op is op shooooop! ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind deze lakken zooo leuk! Net zoals de jolly jewels!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi lakje! Ik snap de naam ook niet meteen maar vind het wel een leuke naam op zich :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb 'm ook, ook nog eentje met blauwe glitters erin. Ik vind ze echt géweldig, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaaaa er zijn zoveel lakjes die op de Jolly Jewels lijken! Ik zie er echt steeds meer! En vaak zijn het goedkopere of heb je er al ergens zo 1 liggen! Deze is er inderdaad 1 van! Vind hem toch erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cool glitter! I like it a lot :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gaaf lakje! Ik hou wel van dit soort bijzondere lakjes

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****