Swatch Essence Vintage District- Get Arty

Eerlijk gezegd vind ik meeste LE's niet zo heel bijzonder meer. Heel af en toe zit er iets bij waar ik echt nieuwsgierig van wordt en wil bekijken. Vind het elke keer wel weer leuk verzonnen qua aankleding en thema, maar de kleuren vind ik vaak maar wat gewoontjes. Tot dat ik deze grijze zag met een hele aparte mooie shimmer!


Jammer genoeg kon ik het niet zo heel goed op de foto krijgen. Maar deze grijze lak heeft oranje achtige shimmer er door en dat maakt 'm voor mij net zo speciaal!

Alle reden om naar de winkel te rennen! Geen moment spijt, ja alleen dat ik de roze niet heb meegenomen. Ik zag swatches op blogs voorbij komen en zag wat voor mooie kleur het was!

Hier de swatches:





Zonfoto's waren ideaal geweest, jammer dat de shimmer niet goed zichtbaar is. Maar denk dat de meesten deze lak en swatches ook wel kennen inmiddels. Nailways had een leuke winactie, een nail art contest met als onderwerp Hope & Freedom. Al brainstormend met mijn vriendje lief kwam ik op een design, waar ik ook nog mee gewonnen heb!

De foto's van de nail art volgen gauw en natuurlijk wat ik gewonnen heb :-)
Succes allen met de komende kou, hopelijk daarna warm en zon weer!



9 reacties:

  1. Dit is ook mijn favoriet van deze collectie, heb er meteen twee meegenomen, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook alleen deze kocht, vind de rest ook te gewoontjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie grijze kleur. Daar kan je een mooie nail art mee maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet helemaal mijn kleur, maar wel handig voor nailarts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi lakje, de shimmer zie ik op de laatste foto wel goed hoor!
    Ben benieuwd naar je nailart waar je mee gewonnen hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die glitter/shimmer erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The subtle shimmer looks so pretty in it!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi lakje, eigenlijk ben ik op zoek naar zo'n grijze lak maar dan liefst zonder shimmer.

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****