Retro Dots ~Nail Art

Ken je dat? Van die dagen dat je hoofd racet, meer dan normaal? Alle gedachten schieten als het ware door je hoofd, van hak op de tak. Vandaag is zo'n dag. Nog niet zo lang uit bed vanwege vermoeidheid en nu alweer moe. Ben blij ondanks de kou dat het zonnetje hier wel schijnt, dat doet goed :-) Ben druk werk aan het zoeken op het moment, bekijk bijna dagelijks sites. Probeer de frustratie wat in te dimmen, maar jeee wat is het lastig! Gelukkig heb ik mijn blog, trouwe volgers en leuke/ lieve reacties. Zoals op mijn Hope en Freedom nail art, wauw, wat een reacties! Deed me blozen en deed me goed! Bedankt daarvoor! Ik hou me nog steeds met nail art bezig en zo ook deze.
Dit design heb ik al vaker voorbij zien komen en het voornemen dit ook eens te doen was toch verdwenen along the way. Ik ben vaak op zoek naar leuke nail arts om inspiratie op te doen en kom veel leuks tegen. En deze nail art kwam weer voorbij en toen kon ik niet anders dan het ook te proberen!


Ik heb een lak van Essie als ondergrond gebruikt, echt een favo kleurtje, genaamd Sew Psyched. Verder heb ik twee stripers gebruikt en diezelfde lakken ook voor de stippen gebruikt.
In eerste instantie toen ik dit zag dacht ik dat het vrij ingewikkeld zou zijn en wel een werkje, maar dit viel erg mee. Vond alleen de lijnen zetten wat spannend omdat ik die wel mooi recht wilde hebben.
Dit is mijn Retro Dots geworden, wat vind jij?





Ondanks de topcoat was het na ongeveer 3 dagen wel gebeurd, mijn nagel splitste en dus moest het er af. Maar was erg blij met dit design en lijkt me leuk nog eens te doen met andere kleuren!
Heb jij wel eens een retro design gemaakt?




18 reacties:

  1. gaaf gedaan! mooi kleurtje ook van Essie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt een van mijn favo kleurtjes, hij is apart!

      Verwijderen
  2. Ik vind het echt ongelofelijk leuk gedaan! De enige "retro" designs die ik al heb gemaakt is dotten met fellere kleuren, om zo'n beetje de hippie slaapkamers van vroeger na te maken. Maarvraag me niet om strepen te zetten, daar heb ik geen vaste hand voor! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very retro! I love that design

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lettie15:18

    Ik vind hem supermooi. Je hebt ook geweldig mooie nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whahaha echt geweldig deze nail art!!!! Echt super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog nooit zoiets gezien, echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg mooie kleur van essie. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie nailart heb je gemaakt, erg leuk!
    Jammer van de gesplitste nagel, beterschap ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze zijn leuk. Ik hou van die retro nail art.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gaaf! dit gaat mij nooit lukken, haha

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****