Nail Art- Hope And Freedom

Zoals je al begrepen had van mijn vorige blogpost heb ik een nail art contest gewonnen van Nailways. Zij hebben een eigen blog waar regelmatig leuke acties op staan, klik hier. Zeker de moeite waard even een kijkje te nemen! Ook hadden zij daar een actie, genaamd Hope & Freedom.

Samen met vriendje lief ben ik gaan struinen op Google om inspiratie op te doen. Heel veel mooie dingen kwamen naar voren maar dan moet je het ook nog op je nagels kunnen doen, soms moeilijk vanwege het kleine oppervlakte maar ook omdat het soms heel moeilijk kan zijn om een ontwerp met een kwastje aan te brengen! Op een nagelwiel heb ik geoefend zodat ik zeker was dat het op mijn nagels zou lukken.


En dit is dan het resultaat!






Ik vond het wel toepasselijk om een kooi te maken waar vogels uit ontsnappen en een kaarsje te maken met prikkeldraad er om heen. Leuk om te maken al vond ik het wel wat lastig! Maar blij dat ik heb gewonnen.
Kreeg van Nailways een verrassingspakket; twee keer nailwraps, een grote imageplate met erg mooie full nail designs en een groot vel decals. Erg leuk! Daar ga ik zeker mee aan de slag binnenkort.

Wat vind jij van deze nail art?



19 reacties:

  1. Anoniem16:30

    je bent superrrrr goed hoor, erg mooi gedaan. complmenten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I LOVE it, it's very well painted - great work!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mieke16:44

    Ongelooflijk, wat ziet dat er mooi uit! Fantastisch gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige nail art! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, super mooi! Dit lijkt me zo lastig, je maakt gewoon een hele tekening op je nagels. Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie nail art, vooral de vogels! Echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend mooi, je hebt echt terecht gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw, super leuk zeg! Idd, ik zie ook zo vaak leuke dingen maar nagels zijn niet zo groot om op te tekenen, zeker niet mijn korte stompjes :(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wauw wauw, wat een kunstwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. erg leuk gedaan!! :) ik heb een tijdje terug ook gewonnen met een nailways contest... super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan, super fijn schilderwerk :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. what cute birdie nail art!

    Reminder: the I ♥ Makeup giveaway is still on!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat mooi gedaan!
    Ik snap wel dat je met deze nail-art hebt gewonnen, hij is namelijk echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****