Nail art - Barok

Verzin steeds maar eens een naam voor een nail art die je maakt. Soms best lastig! Ik moet hierbij denken aan Barok, dat was het eerste wat in mijn opkwam vanwege de patronen. So Barok it is.
Klassiek, sierlijk en met gouden acrylverf geschilderd!


De zwarte Safari en Million Styles combi vond ik op zichzelf al mooi maar ja, een lakje dragen zonder iets erop dat lukt me bijna niet meer :-) Verf gepakt, kwastjes en aan de slag.
Dit is het resultaat geworden!





Haha ik zie net op de foto's dat ik nog een streepje verf op mijn hand heb zitten. Ik ben niet bepaald een nette werker, ik heb vaak papier, keukenpapier, water en verf door elkaar liggen. De tafel is ook niet bepaald schoon meer! Maar heerlijk om zo'n creatief hoekje te hebben. Wat vind jij van mijn Barok nail art?
En waar maak jij je nail arts?




17 reacties:

  1. Oh wow, dit is echt heel erg mooi! Ik zou het niet kunnen denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg! De naam Barok is helemaal goed gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW! Helemaal geweldig!! Ik denk dat ik er ook maar eens voor ga zitten want vind het helemaal geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha wat leuk! Ben benieuwd wat de uitkomst is!

      Verwijderen
  4. Wauw echt een hele mooie combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi gedaan!
    (je hebt er een nieuwe volger bij im impressed!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, leuk om te horen! Zal zo jou ook even een bezoekje brengen :-)

      Verwijderen
  6. Echt onwijs mooi, maar geloof me, dit zou ik NOOIT kunnen haha. Echt heel knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan. Ik maak ze aan de living tafel :-) heb niet echt een speciale 'hoek' om deze te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, mooi gedaan! Ik maak mijn nail arts aan mijn bureautje, waar ik dus ook huiswerk aan maak....oeps!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja je moet toch wat! En het moet ook wat lekker zitten :-)

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****