Nail Art Abstract KOH

Rain Forest van KOH heeft echt een plekje in mijn hart veroverd. Mede omdat ik wel een kleur had die in de buurt kwam, maar niet die mooie duochrome finish had. Een bijzondere lak die een bijzondere nail art verdient.


Behalve de basislak als ondergrond voor een nail art gebruik ik eigenlijk nooit meer nagellak, maar alleen nog acrylverf. Ben begonnen met de acrylverf van de Action zoals je weet, maar heb nu toch gekozen voor een betere verf van het merk Amsterdam. En dat bevalt prima! voor deze nail art heb ik zowel nagellak als acrylverf gebruikt.





Elke nagel heb ik anders versierd. De vormen zijn wel grotendeels gelijk en de kleuren ook. Vind de combinatie van kleuren bij de groene van KOH mooi staan! Mijn nieuwe topcoat van Trind erover heen en nu zien hoe goed die houdt. Wat vind jij van mijn "Abstract KOH"?



15 reacties:

  1. Reacties
    1. Dank je wel! Het is echt wat anders dan anders, leuk om te lezen dat ie in de smaak valt ;-)

      Verwijderen
  2. ik vind 'm weer geweldig:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is super goed gedaan! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great job, awesome manicure!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gaaf gedaan weer meis, word wel eentonig zo mijn reacties maar ik meen het wel haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je blijft reageren!! :-D

      Verwijderen
  6. Niet mijn kleuren maar wel mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****