I want spring - Nail Art

De titel zegt het al, ik wil lente! En las dat het nog wel even gaat duren, deze kou. Jammer maar waar. Maar wat ik ook las is dat we dan wel gaan genieten van een warmtegolf met hoge temperaturen. Daar kijk ik naar uit!
De swatch van dit donkere Hema lakje ga ik jullie ook zeker laten zien, maar wil eerst de nail art die ik erop heb gemaakt laten zien. Heerlijk werkje, gemaakt met acrylverf.





Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik nu op dit idee kwam. Wilde iets met bloemen en iets vrolijks maar ook rustig. Na het dragen van de Aztec nails, die ook nog online komt, was ik wel toe aan wat rustigs :-)
Ben benieuwd wat jullie vinden, ik heb al leuke reacties op Instagram en Twitter gehad op deze nail art. Volg jij me al?





Zoals je kunt zien heeft helaas mijn pink nagel het begeven... Heb het nog weten te rekken met een stukje theezak waardoor de scheur verder uit kon groeien. Maar helaas, hij ging er nu echt af!
Vind het resultaat mooi geworden. Ik had een basis kleur met verf gemaakt en daar steeds verf aan toegevoegd voor de lichtere effecten. De roze stip is gemaakt met een dottingtool en een heel mooi Essie lakje.

Wat vind jij van I Want Spring! ?


PS: Ik heb een nieuwe header; geen drastische verandering hoor, maar wilde mijn nail arts wat up to date maken :-)



19 reacties:

  1. zag het gister al op twitter, heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supersupersuperleuk! echt een perfect patroon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige nagels! Laat de lente maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Angelique! Laat idd maar komen, I'm ready!

      Verwijderen
  4. Oh wow! Wat een mooie nailart, echt heel leuk gedaan!
    En je nieuwe header vind ik erg mooi, het viel me meteen op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Je nieuwe header was me idd al opgevallen ik zag nieuwe nailarts tevoorschijn komen: leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan! De nieuwe header is goed gelukt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan! Ik wil oohoook lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk! Dat wil ik ook maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag ze al op twitter voorbij komen maar ik vind ze werkelijk fantastisch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow echt schitterend gemaakt, ik zou het geduld er niet voor hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Denna! Je moet idd wel wat geduld hebben :-)

      Verwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****