Hoe volg je mij?

Misschien had je het al ergens kunnen lezen... Maar ik ben nu in het bezit van een IPhone! Mijn vriend kon en nieuwe aanschaffen i.v.m verlengen van zijn abonnement en ik mocht zijn 'oude' hebben. Echt veel geluk met telefoons heb ik de laatste jaren niet echt gehad. Telefoon niet niet beviel voor twee jaar, oplichtingspraktijken van DynaFix (wees voorzichtig als je je telefoon opstuurt voor reparatie!) en toen een heel goedkoop, plastic BlackBerry'tje weten te regelen die kuren kreeg. Maar het tij is gekeerd.... !



Een IPhone betekend ook meteen meer mogelijkheden, zoals Instagram. Altijd erg leuk gevonden, maar niet verkrijgbaar op de BlackBerry. En dus ben ik op Instagram nu ook te volgen! Mijn Twitter logo is gewoon verdwenen van mijn site, op mysterieuze wijze.

Wil je me volgen? Hier is hoe dat kan! Je hoeft alleen op de banner te klikken.





Zou het leuk vinden als je me ging volgen! Met name op Instagram, ben er net nieuw en lijkt me leuk ook jouw profiel tegen te komen. Keep Kalm And Follow :-D





6 reacties:

  1. Ik volg je via Instagram en via mijn Google reader. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je gewoon overal al! Hoe leuk is dat dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg je via blogloving maar zal even op instagram kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat ik geen instagram heb, anders had ik je daar zeker opgevlogd! Ik volg je met bloglovin' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volg je ook via bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****