Golden Rose swatch No.148

En... het is weekend! Begint al goed met 5 uurtjes slaap :-S Volgende week gaan de temperaturen omhoog en ik heb dringend zon nodig. We all do! Vandaag heb ik weer een Golden Rose swatch op NailTalk. Ik hou wel van bruine nagellak, al draag ik het niet heel vaak. Er zijn zoveel kleuren en dan is mijn eerste keus niet meteen bruin. Maar ik ben verrast door dit lakje!


Naast de bruine kleur zit er een hele subtiele shimmer door die een mooie glans geeft. Natuurlijk seal je je gelakte nagels in met een topcoat voor bescherming en glans, maar dat is bij deze bijna niet nodig!
Ook heb ik een mooie nail art gemaakt op deze lak, perfect kleurtje ervoor en perfect zo met dit herfstige weer.

De eerste foto is met 1 laag en de andere foto's met 2 lagen. Deze dekt toch goed ondanks de lak best waterig is.






Denk dat ik dit wel de mooiste bruine kleur van de bruine kleuren die ik al bezit. Creamy lakken vind ik vaak mooi maar in dit geval kies ik echt voor de mooie glans en subtiele shimmer.
Bedankt zus :-)  Wat vind jij van deze Golden Rose?  Fijn weekend!

EDIT: Ik heb een spam filter aangezet bij het reactieformulier. Vind het persoonlijk vervelend om steeds zo'n code in te moeten vullen maar 14 spam reacties op een dag is ook niet leuk... Ik hoop het op den duur weer te kunnen verwijderen. 



10 reacties:

****Comments with URL's will be removed! ****