Golden Rose - Fruit Sherbet No.19

De huishoudbeurs is alweer even geleden. Wat een belevenis zeg... Ik was er nog nooit geweest tot voor kort dus, samen met mijn zus. De C1000 hier in de stad bood een reis aan voor 30 euro, busreis en dagentree kaart voor 30 euro. Ik woon in Friesland en dan is Amsterdam best een eindje reizen en in de bus gaat toch best snel. Aldaar zochten we gelijk de Fashion en Beauty hal op om te gaan kijken voor leuke nagellak. Naast de Fogan zijn we aardig lang blijven hangen bij de Golden Rose stand en aldaar viel ik als een blok voor een lakje...


In eerste instantie keken we voor mijn moeder die we nagellak wouden geven als verjaardagskado. Daar zijn we gelukkig in geslaagd! Heb zelf ook nog een roze holografische gekocht. Toen ik dacht dat ik wel uitgeshopt was zag ik ineens deze lak en ik zei nog; oh oohhh.... Dat is dan iets wat ik MOET hebben!
Dus die verdween ook in mijn shop mandje. Mijn liefde is gebleven, dit is is absoluut mijn favo kleur.


 Het is een goed dekkende lak; dit is 1 laagje! En kijk de glans...





Hij dekt in twee lagen met gemak! Hij lakt makkelijk, de lak is niet te dik of te dun. De foto's zijn gemaakt zonder topcoat erover, de glans is alsof er een gel coat overheen zit!
Wel vreemd dat ik de dag erna de topcoat erop ging doen en de lak kleur achterliet op het kwastje van mijn topcoat. En dat terwijl het helemaal droog was. Dat heb ik nog nooit meegemaakt!

Wat vind jij van Fruit Sherbet?





20 reacties:

  1. wauw, perfecte zomer kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kleur! Die zou ik zelf ook wel kopen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou niet weten waar je deze online kunt kopen... Golden Rose is in veel webshops verkrijgbaar maar deze?

      Verwijderen
  3. Mooi kleurtje! Niet roze en niet rood, ik hou van dat soort kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, het is wat oud roze en dat maakt het een heel zacht kleurtje!

      Verwijderen
  4. AAAAAAAAAAAAAAAH Ik hou van de HHB!!! En ja ook ik ben met aardig wat lakjes thuis gekomen! Maar dit is zeker een winst! Mooie glans en apart kleurtje! TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is echt top ja! HHD beurs was leuk, maar weet niet of ik weer zou gaan!

      Verwijderen
  5. Mooi kleurtje! Chique maar toch vrolijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In het flesje vond ik het kleurtje niet zo, maar op je nagels is ie echt heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****