Golden Plum Nail Art

NOTE:  Ik heb een blogsale! Neem je een kijkje?

Zo blij als ik was met de bruine Golden Rose lak die ik liet zien, kon ik het ook niet laten en er design op te maken. Dit design heb ik eerder gemaakt met hele andere kleuren, wit blauw en zwart. Deze keer warme kleuren, winterse kleuren zelfs. En dat terwijl het wel lente lijkt vandaag! Heb al even op het balkon gezeten een uurtje met een dik vest aan. Genieten...


Als eerst heb ik een gouden laagje in "wolk" vorm aangebracht op de nagel. Twee boogjes en de rest kleur je in. Daarna heb ik de Ados lak gepakt en daarmee heb ik nog twee bogen gemaakt over het gouden gedeelte. En dat is het! Je hebt geen nail art kwastjes nodig of iets dergelijks, dit kun je gewoon doen met het kwastje van de lak zelf.

Kijk mee naar het resultaat!





Ik vind de kleurencombinatie erg mooi. Zat te twijfelen tussen een aantal andere kleuren, waaronder blauw en zilver. Maar ben blij dat ik voor deze kleuren heb gekozen.

Wat vind jij van deze nail art?




11 reacties:

  1. Leuk gedaan! En inderdaad hele mooie kleurencombinatie!
    Vooral dat donkerpaarse lakje vind ik erg mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie nail-art, die je zo zou kunnen dragen op een chic feest. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw weer een hele mooie nail art! Ben het eens met Chelles, chique!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi gedaan! geweldige combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow dit is echt leuk. Mooie combinatie van kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful color combo and design! :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****