Coloured Spots Nail Art

Ik zal meteen eerlijk zijn, deze nail art, ondanks ik 'm zelf heb gemaakt, ben ik niet zo heel erg weg van. Het is een kwestie van smaak maar de kleuren zijn niet echt mijn ding en het is behoorlijk druk. Kreeg toch leuke reacties de dagen dat ik de nail art nog droeg, want ik heb 'm vrij snel verwijderd.


Ik zat een poosje geleden naar Achter Gesloten Deuren te kijken en daar kwam een vrouw in voor die een hele mooie kleur nagellak op had. Die moest ik hebben maar tot nu toe geen succes. Deze kleur van Catrice kwam aardig wat in de buurt dus heb ik deze gekocht. En omdat ik zo met 'n nail art in mijn hoofd zat heb ik vergeten foto's te maken van de lak alleen! Die volgt dus nog.

Nu eerst de nail art. Met acrylverf heb ik de gekleurde stippen gemaakt en die daarna wat geaccentueerd met zwarte streepjes. Zo, das duidelijk, haha, kijk maar mee!





Zo, dat was 'm! Als ik 'm zo terug zie toch wel lekker vrolijk. Al zou ik het niet snel weer maken!
Ik heb de laatste tijd weer wat dingetjes besteld waar ik hopelijk wat leuke dingen mee ga produceren :-)



Ik heb nog geen van de lakken geswatched maar ga dat zeker nog doen. Waar ben jij nieuwsgierig naar?



11 reacties:

  1. Ziet er leuk uit die nail art!
    En leuke lakken! Ik kijk uit naar de swatches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke nailart, alleen hij is qua kleurencombi wel erg druk. Ik snap dat je hem niet lang gedragen hebt, maar hij is wel leuk bedacht!
    Ben benieuwd naar je nieuwe lakjes, ik ben erg te spreken over de lakjes van Sally Hansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kleurtjes!
    Deze vind ik erg leuk voor de lente :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er super uit weer! Ben benieuwd naar fuschia fantasy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En toch is het een vrolijke nail art. Soms zit iets zo in je hoofd dat je het bij wijze van MOET maken en eenmaal op je nagels denk je... hmmm dit zat nie helemaal in mijn hoofd...

    Leuke spulletjes heb je geshopt! Met die foils kun je hele leuke dingen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan! Ik vind hem de kleuren eigenlijk wel leuk bij elkaar!
    Ik ben benieuwd naar de folie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind 'm juist ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de nailart juist lekker vrolijk! Erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****