Winnares! Winactie 1jarig bestaan NailTalk

Zo, alweer een winactie ten einde! Spannend om te organiseren en spannend om te kijken hoeveel mensen zoiets graag willen winnen. Vandaag maak ik de winnares bekend van de winactie die ik hield voor het 1 jarig bestaan van mijn blog, NailTalk. Dus lees gauw verder!

Ik heb mijn online Fruitmachine laten kiezen en dit kwam er uit!


Ik zal meteen al zeggen dat ik de naam niet helemaal goed heb geschreven, het had GLOSSIE QUEEN moeten zijn. Van harte gefeliciteerd Glossie Queen! Je hebt een email van me ontvangen, ontvang graag je adresgegevens. Dan heb je het pakket gauw binnen. Veel plezier ermee!

Ben nu al druk aan het brainstormen voor een nieuwe actie. Vind het leuk dat er zoveel mensen mee hebben gedaan, bedankt daarvoor! 



7 reacties:

****Comments with URL's will be removed! ****