WINACTIE nail art pakket: De winnares!

Het is zover! Vandaag mag ik de winnares bekend maken! In samenwerking met Sandra van Wahira Beauty Webshop mocht ik jullie een nail art pakket aanbieden. Alle inzendingen heb ik bekeken en uitgepluist. Er ontbraken toch veel handelingen die verplicht waren maar ben met behulp van de FruitMachine tot een winnares gekomen!




Ik begreep uit de reacties dat de link naar Bloglovin' niet werkte! Dat is balen, waarschijnlijk is de link op een gegeven moment inactief geraakt. Dan ben ik misschien streng, maar alsnog kan het artikel geliked worden door in te loggen op je Bloglovin' account en daar op een hartje te drukken. Ook ontbraken er emailadressen, dit kan ik begrijpen gezien de privacy gevoeligheid. Daar zal ik in het vervolg op letten!

Bedankt voor jullie leuke inzendingen en verhalen. Erg leuk om te lezen waarom je dit pakket zou willen winnen! De winnares is bekend en die zal ik nu verklappen:



TESSA, gefeliciteerd! Het nail art pakket wordt binnenkort naar jou verzonden door Wahira! Je emailadres klopt niet of de inbox zit vol, ik kan je niet bereiken. Wil je je adres mailen naar miriamterveer (at) hotmail.com?

Heel veel plezier ermee en hoop dat je er leuke dingen mee gaat maken.
Hoop gauw weer een winactie te doen! En hopelijk doe jij dan ook weer mee.

Er loopt nog een winactie van mijn 1 jarig bestaan op NailTalk, doe je al mee? Klik HIER.





9 reacties:

  1. Mieke18:39

    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd stom om je naam zo net onder de winares te zien hihi! Gefeliciteerd tessa!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik sta er 4 onder maar beter dat je je naam er ziet staan dan dat jeje naam niet ziet staan want dan weet je zeker dat jij ook had kunnen winnen xd

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd Tessa en veel plezier met het pakketje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!! Have fun with it!!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****