Valentinesday Nail Art 2

Ik heb toch nog een andere nail art in de Valentijn sferen gemaakt! Soms dan kan ik het mezelf zo moeilijk maken door te denken dat er perse roze gebruikt moet worden bij een Valentijn nail art terwijl dat toch eigenlijk helemaal niet hoeft? Dus geen standaard kleuren maar wat anders dan anders...


Ik wilde het wat simpeler houden en wat meer in mijn stijl. Ik heb Vampsterdam van O.P.I gebruikt als basiskleur (just LOVE it!) en heb verder acrylverf gebruikt om de "print" te schilderen.
Dit is het geworden, wel met hartjes maar toch wat rustiger dan mijn roze nail art.





Wat vind jij? Het was vrij makkelijk te maken, de print. Alleen de rechterhand die ik dan met links moet beschilderen is wat lastiger. Bij strepen niet echt, maar als ik hartjes moet maken dan vergt dat wat meer inspanning. Maar beide goed gelukt en dagen gedragen!
Heb jij ook een Valentijn nail art op je nagels gehad?

PS: Donderdag a.s. 14 Februari 2013 23:00 loopt mijn winactie af en vrijdag maak ik de winnaar bekend! Wil je nog mee doen? Klik HIER.



18 reacties:

  1. Wowie! Wat is dat prachtig zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, mooi! En origineel, niet weer dat rood/roze de hele tijd haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie nailart, en leuke kleurencombinatie heb je gebruikt!
    Ik dacht in eerste instantie dat je het gestempeld had ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een hele lieve nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt mooi gedaan en eens niet met de gebruikelijke kleuren :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super weer en zoals je zegt het moet niet altijd roos of rood zijn voor valentijn ;-)
    Fijne valentijn meis en geniet er lekker van

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****