Swatch KOH Rain Forest 128

Op mijn verjaardag heb ik twee bonnen gekregen van de lokale drogist/ parfumerie. En gezien mijn favoriete topcoat en basecoat van Herome beide bijna op waren en al erg stroperig, besloot ik de bonnen daaraan te besteden. Beide vind ik belangrijk voor een goede mani en gebruik ik altijd als ik mijn nagels doe.
En ben geslaagd! Meer dan... Een topcoat en basecoat van Trind en een KOH lakje...Wauw!


Niet geheel de bedoeling dat ik deze zou kopen, moest een paar euro bijbetalen naast de bonnen. Maar als je je bedenkt dat een KOH lak daar algauw 15 euro kost, dan is een paar euro niks! Rain Forest behoort tot de voorjaarscollectie.

Wat een prachtige kleur en de inspiratie voor een nail art liet dan ook niet lang op zich wachten. (binnenkort laat ik die zien!) En de verpakking is alleen al breathtaking. Een klein doosje met drukknop en een klein waaiertje.


Echt mooi! Handig als je een lakje mee wilt nemen op vakantie of een weekend weg, is het flesje goed beschermd. En het staat chique :-)
Nu de swatches, de eerste foto is 1 laag, de rest is twee lagen.






Er lijkt wel iets van een duochrome finish in te zitten, groen/ goud. De dekking is goed, zoals te zien is op de eerste foto. Had twee lagen nodig om het dekkend te krijgen. Het kwastje is dun en vierkant en de dop is handig vast te houden. De lak is niet te dik en niet te dun, je hebt geen uitloop naar de zijkanten. Kortom, een prima kwaliteit lak! Wat een prachtige kleur...

Wat vind jij van KOH's Rain Forest?





17 reacties:

  1. Gaaf! Ik wil ook ooit eens zo'n lakje <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's a beautiful green. I would love to try KOH polishes one day!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleur donkergroen, echt heel gaaf!
    Mooie nagels heb je ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jewelyz! Doe mijn best om ze mooi te houden ;-)

      Verwijderen
  4. Wauw, dat is inderdaad een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie kleur! Die finish is ook erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Vond de rest van de collectie wat "gewoontjes", deze sprong er echt wel uit!

      Verwijderen
  7. Niet mijn kleur maar de glans is erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zat al op je reactie te wachten; weet dat je niet van groen houdt :-)

      Verwijderen
  8. whaaa gave kleur zeg !!!!
    Zoals je zegt een gouden schijn in en een super glans !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind het kleurtje wel iets hebben, hoewel ik niet denk dat ik het snel zou dragen. Maar omg die verpakking van KOH is altijd zo geweldig. Alleen jammer van de prijs :s :)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****