Safari Zwart swatch

Is het met kleding ook niet zo? Dat je basics in de kast moet hebben? Ik heb ook een aantal basics als het op nagellak aan komt. Basics als het op nagellak aankomt dan denk ik aan wit en zwart. Maar misschien ook wel rood, blauw en groen... Wat is voor jou een must-have als het op basic kleuren aankomt?


Toen ik deze lak bij Wahira Beauty Webshop bestelde lang geleden had ik niet verwacht dat ie zo ontzettend mooi zou zijn. Ik had nog een andere zwarte lak die open was en dus gebruikte ik die. Toen ineens herinnerde ik me deze lak. Hij is zwart en er zitten kleine, gouden glitters in.

Safari lakken zijn me nog nooit tegengevallen. De witte vind ik ook erg goed dekken en droogt super snel. Deze lak droogt helaas niet zo heel snel als de witte. Zwart vind ik mooi, maar ook hard. En de gouden glitter maakt het geheel subtieler vind ik, zachter. Hij dekt compleet in 2 lagen.





Ik heb een nail art gemaakt met deze zwarte ondergrond, wederom geïnspireerd door Robin Moses, die komt gauw online! Zal nu vaker een zwarte lak pakken voor een nail art, of zo dragen. Misschien vind ik er nog eens een met een mooie gekleurde shimmer/ fijne glitter er door. Jij een idee?
Wat vind jij van deze zwarte Safari lak?



16 reacties:

  1. een zwarte lak is altijd fijn als basis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb deze ook en vind hem echt Ge-Wel-Dig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lak!!
    Ik ben heel erg fan van de w7 lak zwart ! :)
    En kleancolor white :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed te weten, moet ik die ook maar eens proberen. Dekking is belangrijk, maar vooral bij die lakken vind ik dat belangrijk.

      Verwijderen
    2. Kleancolor white wil soms nog wel wat strepen maar met een druppeltje nailpolishthinner werkt het perfect :)
      En de W7 zwarte lak dekt in één laagje perfect!!

      Verwijderen
  4. That is a really pretty black!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oehh mooi! erg gaaf effect :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zwarte nagellak blijft echt heel mooi en sjiek. Ik heb er vandaag eentje gekocht met een glitter in. Ik toon zo vlug mogelijk een swatch op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben erg benieuwd naar die lak!

      Verwijderen
  7. Mooi lakje! Basic lak is voor mij eigenlijk roze en rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige lak ! ben dan ook benieuwd naar je nail art...
    Mijn basics zijn zwart en blauw

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi met die shimmer! Ik ben zelf niet zo van de zwarte lak. Ik ben benieuwd naar de nail art!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rian12:29

    Vet mooi lakje!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****