OPI's Vampsterdam Nail Art

Natuurlijk moest ik een nail art maken met de Vampsterdam. En daar zal ik 'm zeker vaker voor gaan gebruiken! Dit keer heb ik wat uit de kast gepakt wat er al maanden lag; decals. Ze zijn prachtig en anders dan de standaard decal design. In een handomdraai prachtige, luxe nagels met een sierlijk ontwerp.
Nieuwsgierig?


Wat heb ik gebruikt? OPI's Vampsterdam, de decals, water op kamertemperatuur, een dotting tool, een schaar en zilveren en gouden nagellak.
Ik heb de decals qua grootte uitgekozen voor de nagel, de pinknagel is immers minder breed en groot.
De instructies staan op de achterkant van de decals:


En die heb ik opgevolgd. Dus nagels gelakt, decals geknipt, op nagel geplaatst en daarna met een dottingtool wat zilveren en gouden stipjes gemaakt naast de decals.
Dit is het resultaat, ik ben er erg blij mee! Ga zeker weer eens van deze decals bestellen!





En? wat vind jij van deze nail art? Ik ben erg weg van! Meestal ben ik wel iemand van de nail art die ik uit de losse hand maak en daar kan ik dan ook echt trots op zijn. Decals vind ik dan zo 'gemakkelijk'. Maar deze zijn echt gaaf! Gebruik jij wel eens waterdecals?




20 reacties:

  1. Gaaf het lijkt een beetje op een Henna tattoo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan, ik gebruik nooit decals maar het ziet er zo wel erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi! Heb ook nog nooit decals gebruikt (ben net als jij meer van de doe-het-zelf-variant), maar het geeft toch wel een cool effect.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo af en toe vind ik dit wel lekker, ipv doe-het-zelf!

      Verwijderen
  4. newnailsandmore16:03

    Oh dat is leuk. Wat heb je mooie nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi gedaan! De decals matchen erg goed bij het lakje :D
    Ik heb zelf nog nooit decals gebruikt..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OH, this is super pretty - so elegant!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie combinatie kleuren. Super mooie decals.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super alweer !!
    En prachtige decals !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lekker chique! Ik ben gek op waterdecals, zo makkelijk en het resultaat is meestal super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****