OPI Swatch - Vampsterdam

Afgelopen donderdag ben ik samen met mijn zus naar de Huishoudbeurs geweest. De C1000 had een leuke actie, voor 30 euro een entreekaart inclusief busreis. Beter dan met de trein of auto als het zo druk is!
Wat een belevenis... Was er nog nooit geweest. Je stelt je wel op de drukte in maar jeetje wat een mensen. Rennen voor gratis spulletjes en enorm veel vrouwen met winkeltrolleys. Wat ik heb gekocht? Nagellak natuurlijk. De Fashion & Beauty hal was toch onze favoriet!

Onlangs vertelde ik dat ik een mooi lakje had gekregen van mijn vriend, twee zelfs! Een van OPI en een lak van Herome. Ik kon niet wachten de donkerpaarse lak op doen en 'm te bewonderen in de zon. Zucht....Mooi! Kijk je mee?


Ok, de foto is niet erg duidelijk, maar het belangrijkste is hoe die er op de nagels uit ziet!
Ik heb drie lagen opgedaan, 3 dunne lagen. Dit is een soort lak waarbij je, als je nagellak bubbelt door bijvoorbeeld dikke lagen, elke bubbeltje ziet. Dus drie dunne lagen en dekkend!





Ik vind de kleur prachtig! In de zon blijf je er naar kijken. Hij lakt makkelijk, heeft een dun kwastje en heeft gemiddelde droogtijd. Heb natuurlijk drie dunne lagen gedaan dus dat zal ook schelen in droogtijd.
Heb op deze lak ook een nail art gemaakt, vind ik het ook een perfecte kleur voor. Die volgt gauw.

Wat vind jij van Vampsterdam van OPI?


14 reacties:

  1. erg mooi! perfect voor de tijd van het jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleur!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kleurtje ;) voor mij alleen net iets te donker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kleurtje! ik heb andere kleuren van deze collectie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, prachtig! Ik heb een minisetje van de Dutch collection (zijn er een of twee?). Ik ben benieuwd naar de nailart ermee!
    Kusjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige lak met een geweldige naam!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh wauw, dat is inderdaad een prachtige lak!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kleur !!!!!
    I love it ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

****Comments with URL's will be removed! ****